clocklink.com

Monday, November 29, 2010

veel slängi

See on minu õige tekst

Reedel lähen Sakku isa juurde, mõtlen talle laupäeva hommikul pannkooke teha. Hiljem lähen Ragne sünnipäevale, ta peab majas, mis on üle tee.
pärast tema sünnipäeva lähen tema juurde veel ööseks. Seal olen pühapäevani ja pärast seda kiisale näiteringi. Eelmine kord ei tulnud juhendaja kahjuks kohale ja pidin tagasi tallinnasse tulema
Täna lubas tädi külla tulla, mõtlen talle küpsiseid teha. Ilmselt tahab ta, et ma talle veidi klaverit ka mängiksin. Harjutama peab ju nagunii.

See läks peibe-translaatorist läbi

r22d2l :D:D:D:D:D:D läh2n zakq iza juurdee , mõtlen tallee :D:D:D laupäewa h0mmiql pannk00kee teha . (6) hilj2m läh2n ragn22 zünnipäewalee , ta p2ab ici majaz , miz 0n ül22 t222 :D .
pärazt tema zünnipä2wa läh2n tema juurd22 w22l öözex nagu . zeal 0len pühapäewany :D ja pärazt zeda kiizalee näiteringy . nagu eelminee k0rd 2y aamh.. tulnud juh2ndaja kahjux k0hal22 ja pidin tagazy tallinnazz22 tul2ma
täna aamh.. lubaz tädy külla tulla kammoon , mõtl2n tallee küpzizeid t2ha . yyy! ilmzelt tahab ta ici , hihhii 2t ma tall22 weidy klawerit ka mängixin . hihii harjutama p2ab ju naguniy . (A)
 
Kui ma ei teaks mis seal kirjas on, ei saaks ise aru ka.
Tervitused on erinevad nt. "saux" Enamasti puuduvad kirjavahemärgid ja suurtähed.
Praktiliselt kogu tekst koosneb smile-dest ja numbritest, mis on kirjakeeles lubamatu. Suurtähed ja kirjavahemärgid puuduvad. 

No comments:

Post a Comment